NaZaNiN jOoN
لطفا هی نپرسید دلتنگی چه معنی دارد؟دلتنگی معنی ندارد…درددارد…

 

 

هربار که میخواهم سمتت بیایم یادم میفتد که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست

 

 

 

 

غربت یعنی
به دنبالِ کسی گشتن
و همه را شبیه او دیدن
همه را با او مقایسه کردن
و به همه لبخند زدن
و پیش ِ همه بغض کردن
و باز
و همیشه
به دنبال او گشتن…

 

 

 

 

 

خوانواده میتونه تورو نادیده بگیره فامیل و دوست میتونن تورو فراموش کنن اما عاشق حتی اگه دلشم بشکنی بازم با یاد خاطرات خوبتون باهم به خواب میره.
هیچ وقت عشقتو تنها نذار

 

 

 

 

 

خواستم زنده بمانم، غم یاران نگذاشت
خواستم غم نخورم، دوری خوبان نگذاشت

 

 

 

 

یا اون شبها بخیر
که تا صبح اس ام اس بازی میکردیم
و تو آخرش مینوشتی :
کاش الان پیشم بودی….

 

 

 

 

 

کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .

 

 

 

 

 

بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “ دست من ” است !

 

 

 

 

 

انتقام کار من نیست . . .
رهایت میکنم ! همین برایت بس است !

 

 

 

 

 

حالا که رفته ای به درک ، این منی که عاشقت بود را پس بده !

 

 

 

 

 

 

این روزها ساکت که بمانی…
می رود به حساب جواب نداشتنت
عمرا اگر بفهمند داری جان میکنی
تا احترامشان را نگه داری …..

 

 

 

 

 

 

وقتی که مرا دور میزنی یادت باشد که عشق را در میدان من آموختی !
دوباره به من خواهی رسید ، شک نکن . . .

 

 

 

 

 

یه سری آدما هستن که اگه تو زندگیت نبودن ، الان داشتی با خیال راحت نفس می کشیدی . . .

 

 

 

 

 

وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی …
تو با هر سیب کرم خورده ای وسوسه میشوی …
پس همان بهتر که نباشی …
برو … !

 

 

 

 

 

تو خوبی ، تو ماهی ، یه دونه ای
آره…
فقط آدم هم بشی حــــلّــــــه . . .

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت0:39---10 ارديبهشت 1392
سلاممم ابجی جونمممم خیلی وبلاگت نااااازه خیللللللیییی دوس داشتی به وبه منم بسر خوشال میشم تبادل لینک داشته باشیم بوسس منتظرتمم نفس جونممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,1:18به قلم: نازنین جوون ™